Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2013

...τι είναι αυτό; ...πως το λένε...

Bρε αγόρι μου αυτό το πρωτογενές, που ακούω...
  
Την περασμένη Δευτέρα βρισκόμουνα στην Χώρα και αγοράζοντας  κάποια μικροπράγματα, τσιγάρα και εφημερίδες, με το θάρρος και την ευγενική της αφέλεια, με ρωτάει η συμπαθέστατη  ηλικιωμένη γιαγιά 88 χρονών και βάλε, που δεν ευτύχησε να σπουδάσει οικονομολόγος.
...Βρέ παιδάκι μου, παίρνω το θάρρος σε εσένα που σε βλέπω και παίρνεις κάθε μέρα εφημερίδα να σε ρωτήσω κάτι, να μου πείς τι είναι αυτό το πρωτογενές πλεόνασμα; ...κάθε μέρα τώρα τελευταία το ακούω συνέχεια στην τηλεόραση και προσπαθώ να το καταλάβω και αν έχει να κάνει με εμάς;.. τι είναι;.. πότε μας έρχεται;...απο που θα μας έρθει;
Δηλαδή αν στο σπιτικό μας κόψουμε το ρεύμα, περιορίσουμε το φαί στο ελάχιστο, δεν αγοράζουμε τίποτα, αν τώρα που θα έρθει το κρύο δεν βάλουμε πετρέλαιο, αν πώ στην εγγονούλα μου που σπουδάζει στην Πάτρα και τις στέλνω χαρτζιλίκι ότι μου λένε να στο αφαιρέσω, αν αφαιρέσουμε ότι κάναμε μέχρι τώρα σαν απλοί άνθρωποι, αυτό που θα μας περισσέψει, αν βέβαια ζήσουμε, θα είναι το πρωτογενές πλεόνασμα που λένε ;
Αλήθεια λένε ότι έτσι το βγάζουν αυτό το πλεόνασμα που λένε από εμάς;
Δηλαδή με λίγα λόγια είναι το ξύγκι μας που περισσεύει και μας το κόβουνε, θέλουμε δεν θέλουμε, για να παρουσιάσουν επιτυχίες σε αυτήν  την τρόϊκα που ακούω;
...επίλογος!
...δεν χρειάζεται η γιαγιά αυτή και οι χιλιάδες άλλες να σπουδάσουν οικονομικά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου