Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2013

ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΔΕΛΦΟΥΣ ΣΤΕΦΑΝΟΥ

ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΝΕΟΥ ΠΛΟΙΟΥ

Οι συμπατριώτες μας, Αδελφοί Στεφάνου απέκτησαν, όπως καιρό τώρα αναζητούσαν και δεύτερο επιβατηγό πλοίο απο την Ιαπωνία, για να ταξιδεύει στα νερά μας, δίπλα στο ξακουστό πιά SUPERFERRY II.
Πρόκειται για  πλοίο που έχει ναυπηγηθεί το 1988,μήκους 131,91 μέτρων και όπως είναι σήμερα, μπορεί να μεταφέρει 1,525 επιβάτες και 190 ΙΧ αυτοκίνητα.
Η ταχύτητα του είναι 22,5 μίλλια, η δε υπηρεσιακή του 20μίλλια.
Το πλοίο έχει έλικες σταθερού βήματος, οπότε δεν έχει pitch
Η κατανάλωση περίπου πρέπει να έχει γύρω στα 180g/kWh (η ισχύς των μηχανών σε kW είναι γύρω στα 9930kW)
Το πλοίο έχει κατασκευαστεί στο ναυπηγείο Kanda Zosensho KK- Kawajiri και έχει ένα πλωριό προπελάκι.
Το πλοίο σύμφωνα με την απόφαση των πλοιοκτητών του, θα υποστεί ευρεία μετασκευή και μάλιστα οι εφοπλιστές μίλησαν για συνολική επένδυση 14 εκατ. δολλαρίων.
Προγραμματίζονται οι βασικές εργασίες να γίνουν στην Κίνα και οι υπόλοιπες στην Ελλάδα.
Το νέο πλοίο απο το 2014 θα ταξιδεύει στην γραμμή μας και αναμένεται να καλύψει επάξια τια μεταφορικές ανάγκες της γραμμής Ραφήνας- Ανδρου-Τήνου-Μυκόνου.
Η μέχρι σήμερα εξυπηρέτηση της Ανδριώτικης εταιρείας με το άλλο πλοίο SUPERFERRY II,στην γραμμή μας,αποτελεί εγγύηση ότι και το νέο φέρρυ θα μας καλύψει,αλλά και θα αναβαθμίσει συνολικά την γραμμή,με πολλάπλά οφέλη για το σύνολο της οικονομίας και παραπέρα ανάπτυξης των νησιών μας.
Σας παρουσιάζουμε μερικές ακόμα φωτογραφίες του πλοίου.

Καλορίζικο !







23 σχόλια:

  1. ΜΠΡΑΒΟ ΠΟΛΛΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΥΣ ΑΔΕΛΦΟΥΣ ΣΤΕΦΑΝΟΥ.ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΕ ΒΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΩΣΤΕΣ ΑΡΧΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ.
    ΤΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ,ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΕΧΕΙ ΟΦΕΛΟΣ.
    ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΕΟΤΕΡΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΠΛΟΙΟ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΣΤΟ ΝΗΣΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ! ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΟΠΩΣ ΤΟ ΣΟΥΠΕΡ ΦΕΡΡΥ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΚΟΝΤΑ ΜΑΣ!
    ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΥς ΣΤΕΦΑΝΕΟΥΣ, ΚΑΛΕΣ ΘΑΛΑΣΣΕΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το πλοιο εχει μεταβλητο βημα ( CPP )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝΕ ΣΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΠΟΛΛΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ.ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΜΠΕΙ ΣΤΟ SUPER FERRY ΘΑ ΤΟ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ.
    ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΦΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟ ΚΑΙ ΤΕΤΑΡΤΟ ΒΑΠΟΡΙ ΟΙ Κ. ΣΤΕΦΑΝΟΥ
    ΚΑΛΑ ΤΑΞΙΔΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σας ευχαριστουμε πολυ ολους για την αγαπη και προτιμηση σας- εμεις θα προσπαθουμε παντα να ειμαστε χρησιμοι στην κοινωνια και ειδικα στα στολιδια νησια μας- τα χρηματα δεν εχουν αξια- τα καλα σας λογια μας δεινουν δυναμη και αξια--καλα ταξιδια, σας αγαπαμε ολους - Γιωργος Στεφανου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αμε σαν τοις αλλοι τοις εφοπλιστε μας που δεν εβαλαν ΠΟΤΕ ενα καλο βαπορι για το νησι μας.Μπραβο στα αδελφια Στεφανου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. απο το 2015 στα δρομολογια λογω εκτεταμμενων μετασκευων προσαρμογης στα δεδομενα και αναγγες της γραμμης μας-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εφωσον τα λεφτά δεν εχουν αξία .αχα.βάλτε να ναβλα πιο φτηνά για τους αδριοτες τα λόγια εινε φτώχια.το επίδομα το περνάτε τολιπον τει λέτε για αφτο. Κε κανε καμία άσφαλτο προς αχλα ΟΧΟΙ βορη που έχεις τα χτιματα σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η ΜΕΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΣΟ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΓΙΝΕΤΑΙ MΕ ΤΟΥ SUPERFERRY ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΙΚΟ ΓΙΑ ΗΜΕΡΟΠΛΟΙΟ(ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΑΤΕΙΑ ΣΤΗ ΕΙΣΟΔΟ ΤΩΝ ΕΠΙΒΑΤΩΝ,ΜΠΑΛΚΟΝΙΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΓΕΦΥΡΑ ΚΛΠ.ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΒΡΕΙΤΕ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΠΛΟΙΑΡΧΟ ΣΑΝ ΤΟΝ ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΩΣΤΑ ΓΙΑΤΙ ΛΕΙΠΕΙ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ...Ι.ΠΑΛΑΙΟΓΙΑΝΝΗΣ ΑΠΟ ΓΙΔΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπράβο στους αδελφούς Στεφάνου !!!!!!
    φαίνετε με την πρώτη ματιά πώς είναι κάραβος και πως η Αδελφοί Στεφάνου εκτός άπω την Επένδυση που είναι μεγάλη αγαπούν το Νησί.
    διαβάζω μερικά πρώτα σχόλια για την αγορά και δρομολόγηση του πλοίου στην γραμμή πώς υπαρχή πρόβλημα με το βάθος στο λιμάνι του Γαυρίου .
    θα γυρίσω των χρόνο λίγο πίσω να θυμηθούμε λίγο το πέρασμα των Χρίση Άμμος άπω την γραμμή τότε που ( τα Χρίση Άμμος Ι ΙΙ ΙΙΙ ) το μεγαλύτερο άπω τα τρία ήταν το (Χρίση Άμμος ΙΙΙ) 100 μετρά περίπου.
    θυμάμαι και αν κανό λάθος ας με διόρθωση κάποιος όταν η πλοιοκτήτρια εταιρία τότε ψάχνοντας αφορμή να αποσύρει άπω την Άνδρο το Χρίση Άμμος ΙΙΙ με ένα καιρό 7 Μποφώρ
    το κάθισε στα αβαθή του λιμανιού στο Γαυρίο στην άμμο προσπαθώντας να το ξεκολλήσει έκανε περίπου 30 λεπτά κινήσεις όταν τελικά το πλοίο ξεκόλλησε βγήκε άπω το λιμάνι και δεν ξανά εμφανίστηκε ???( ένα πλοίο 100 μέτρα ???) η δε δικαιολογία της εταιρείας ήταν πως δεν έχει το λιμάνι του Γαυρίου κύκλο ελιγμών ???????
    άπω τότε μέχρι σήμερα 30 χρονιά μετά θέλω να ρωτήσω τους Δημάρχους και τους Δημοτικούς Συμβούλους που πέρασαν από τον Δήμο Υδρουσας πρώτα και τώρα από των ενιαίο Δήμο Άνδρου τη έκαναν και τη κάνουν να τελείωση το λιμάνι που άρχισε στα τέλη του 1970 και σήμερα 2013 δεν έχει τελείωση ώμος ορισμένα έργα όπως μαρίνες ( Μπατσι- Κόρθι - Προβλήτες στην Χωρά αλά έργα έχουν τελείωση και αλά προχωράνε.
    άπω την δεκαετία του 1970 μέχρι σήμερα στα αλά νησιά Τήνο Μύκονο έχουν γίνει έργα δισεκατομμυρίων και ακόμα σήμερα γίνονται
    η στα αλά Νησιά είναι πολύ έξυπνη η διοικούντες η στην Άνδρο πολύ Ζαβοί ίσως και όχι άδικα να μας έχουν κόλληση το παρατσούκλι ΖΑΒΑΝΤΡΙΟΤΕΣ όταν η Αλή κάνουν βήματα μπροστά εμείς κάνουμε ανάποδα ολοταχώς μην τυχόν και τους προλάβουμε έλεος
    Σκέπτομαι για τη στην Άνδρο έχουμε το καλιτερο φυσικό λιμάνι με της χειρότερες υποδομές μήπως μερικούς τους βολεύει η υπάρχων κατάσταση μην τυχών και ανεπτύχθη το Γάυριο μήπως τελικά βολεύει να είναι ένα απέραντο παρκιν οπού ο κάθε ένας να αφήνει άπω ένα σαράβαλο οπού του κατέβη κατεβάζοντας το επίπεδο του Γαυρίου
    Με καταλλήλους χειρισμούς και σωστά έργα μπορεί να μπαίνει στο Γάυριο 140-150 μέτρα βαπόρι χωρίς κανένα πρόβλημα ο δε λιμενοβραχίονας μπορεί να γίνει μέσα έξω μόλος να μπορεί να πλευρίζει το όπιο κρουαζερορόπλοιο θέλει τα βαποράκια με τα αδρανή να πλευρίζουν άπω την έξω πλευρά χωρίς να ενοχλούν τον κατάπλου των πλοίων.
    Αγαπητή συμπατριώτες μην σας φοβίζει η ανάπτυξη του Γαυρίου (ΛΙΜΑΝΙ) ίσως και να είναι το μοναδικό εργαλείο ανάπτυξης ολόκληρου του Νησιού
    Μπράβο και πάλη μπράβο στους Αδελφούς Στεφάνου !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο Γαύριο υπάρχει η δυνατότητα να μπαίνουν και να μανουβράρουν άνετα πλοία μέχρι 130 μέτρων. Όπως είναι το Superferry II 118 μέτρα, το Θεολόγος Π 118 ΄μέτρα το blue star Ιθάκη 124 μέτρα και πολλά άλλα. Ποιά η σκοπιμότητα να μπαίνουν 150μετρα πλοία τα οποία είναι κατάλληλα για τις γραμμές του βορείου αιγαίου?

      Διαγραφή
  11. Λόγια λόγια τα εισιτήρια πρεπι να κατεβούν οι αδ Στέφανου δεν το κάνουν για μένα και σένα το κάνουν για χριματα κανονικά το αφτοκινιτον στην μισή τιμή με τα δεδομένα ΕΓΩ ΚΙΤΑΟ ΤΗΝ ΤΣΕΠΙ ΜΟΥ ΌΧΙ ΤΟΥ ΣΤΈΦΑΝΟΥ ΝΑ ΛΗΠΟΥΝ ΤΑ ΕΦΧΑΡΙΣΤΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΟ ΒΛΑΚΙΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. βαλε ένα δικό σου πλοίο και βαλε το εισιτήριο 1 euro

      Διαγραφή
    2. ....και μάθε να γράφεις ορθά...... διαφορετικά στο μαντρί σου με τα "γίδια σου"

      Διαγραφή
  12. Όλοι να είμαστε υπερήφανοι για το δευτερο ανδριώτικο βαπόρι που σε λίγο διάστημα θα είναι κοντά μας! Ανάπτυξη για το νησί το δικό μας αλλά και τα υπόλοιπα που θα πιάνει αλλά και δουλειά για πολλούς ναυτικούς.
    Με το καλό κοντά μας, καλοτάξιδο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΝΟΜΙΖΗΣ πως ο Στέφανου τα πήρε με δικατου λεφτά Φτωχά μιαλα τόσα ξέρετε ναμαστε καλα οι ΦΟΡΩΛΟΓΟΥΜΕΝΗ


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ πήρα δάνειο από τράπεζα να αγοράσω σπίτι. και λόγω της κρίσης έκανα διακανονισμό για τις δόσεις. Και ο ξάδελφός μου που άνοιξε μαγαζί εχει πάρει δάνειο. Δεν λέει τίποτα αυτό.

      Διαγραφή
  14. Μα καλά όλοι στην τσέπη του Στεφάνου είστε? ¨Ημαρτον πια, ποιος σας είπε αν είναι δάνεια ή δικά του λεφτά..Μη δείτε έναν άνθρωπο να προχωράει μπροστά. ¨Αρε αθάνατε Έλληνα. Θες ένα πιρούνι σε μόνιμη βάση να βγάλεις το μάτι του διπλανού σου και του γείτονα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα δεν μαι πονάει καθόλου αλλα μην τους κανομε και άγαλμα τη δουλια τους κάνουν Περνουν τα επιδόματα για να εχουν το δρομολωγια. Απλά και ορεα

      Διαγραφή
    2. κανας κομπλεξικος πατριωτης τους θα ειναι...ας μαθει να γραφει ελληνικα πρωτα....

      Διαγραφή
  15. Τα ίδια έγιναν και με τα πλοία του Πολέμη. Τυχαία δεν βγήκε η φράση "ουδείς προφήτης δεν αγιάζει στον τόπο του".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλορίζικο, αν και το Superferry με την αφιξη του καινουργιου προβλεπω να μας χαιρετα..... Αντε, να αναπτυχθειτε και περαν της Ανδρου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πρέπει να είμαστε ρεαλιστές και πραγματιστές. Αν δεν κερδίζουν δεν έχουν κανένα λόγο να φέρουν πλοίο στην γραμμή. Νομίζω και κανείς από εμάς δεν θα το έκανε. Από την άλλη το νησί ενισχύεται με πυκνότερη συγκοινωνία. Εποχές δύσκολες όπου η ακτοπλοΐα δεν είναι και στα καλύτερα της. Τέλος πάντων και εμείς κερδίζουμε γιατί αυξάνονται τα δρομολόγια και αυτοί μακάρι να κερδίζουν για να μένουν στην γραμμή. Δείτε τα υπόλοιπα νησιά . Εχουν πάρα πολλά, αρκετά προβλήματα συγκοινωνίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή