Σάββατο, 11 Ιανουαρίου 2014

ΑΣ ΓΙΝΕΙ ΤΟ 2014 ΜΙΑ ΝΕΑ ΑΡΧΗ

Στόχος η προώθηση των ποιοτικών Ελληνικών προϊόντων και του αγροτουρισμού

Την προώθηση λύσεων εντός του 2014, που θα τονώσουν την αγροτική ανάπτυξη και τον τουρισμό και τη στενή συνεργασία ανάμεσα στο υπουργείο Τουρισμού και το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, υπογράμμισε η υπουργός Τουρισμού  Όλγα Κεφαλογιάννη, μιλώντας σε εκδήλωση για την καταχώρηση 100 ελληνικών αγροτικών προϊόντων.
«Στόχος του υπουργείου Τουρισμού είναι μέσα από την προώθηση των ποιοτικών ελληνικών προϊόντων να ενισχυθεί ο τουρισμός προσελκύοντας κάθε χρόνο περισσότερους και διαφορετικούς επισκέπτες», ανέφερε η υπουργός, εκφράζοντας την πεποίθηση ότι «μακροπρόθεσμα η συνεργασία των δύο υπουργείων θα συμβάλλει στην ενίσχυση της αγροτικής παραγωγής, την ποιοτική αναβάθμισή της και τη μόνιμη πλέον αξιοποίησή της».
Ο αγροτουρισμός είναι ένας ακόμη τομέας στον οποίο θα συνεργαστούν τα δύο υπουργεία.
Ειδικότερα υπογράμμισε τη σημασία του θαλάσσιου τουρισμού και της κρουαζιέρας για την ελληνική και την ευρωπαϊκή οικονομία, ανακοινώνοντας τη διοργάνωση συνεδρίου στις 10 και 11 Μαρτίου.
Η Ελληνική προεδρία θα δώσει ιδιαίτερη έμφαση και στη βελτίωση του καθεστώτος χορήγησης θεωρήσεων σε πολίτες τρίτων χωρών που θέλουν να επισκεφθούν ευρωπαϊκές χώρες. Στο πλαίσιο αυτό η Επιτροπή πρόκειται να επεξεργασθεί πρόταση αλλαγών του τρόπου χορήγησης βίζας και θα κατατεθούν προτάσεις στα μέσα Μαρτίου.
Τέλος, σε ερωτήσεις ξένων δημοσιογράφων επανέλαβε ότι η Ελλάδα είναι απολύτως ασφαλής χώρα για όλους τους επισκέπτες της, ενώ σημείωσε ότι το 2014 αναμένεται αύξηση του αριθμού των τουριστών, με βάση τις προκρατήσεις, καθώς και στον στόχο για προώθηση της Ελλάδας ως προορισμού 12 μήνες το χρόνο.

1 σχόλιο:

  1. Δεν φθάνουν μόνο οι κυβερνητικές προθέσεις για υποστήριξη του τουρισμού. Αυτες τις έχουμε ακούσει δεκάδες φορές, από όλες τις κυβερνήσεις. Τι κάνουμε εμείς οι Ανδριώτες ώστε πραγματικά να αναπτύξουμε το τουριστικό προϊόν του νησιού μας. Αυτό είναι που προέχει. Κατά γενική ομολογία, από αυτούς τουλάχιστον που γνωρίζουν, είμαστε ακόμη πίσω. Ο καθένας που ασχολείται με τα τουριστικά επαγγέλματα, πορεύεται όπως αυτός νομίζει, χωρίς ιδιαίτερη εκπαίδευση ή πληροφόρηση για το πως θα προσφέρει ποιότητα στα προϊόντα του. Που θα κάνουν τη διαφορά και θα δημιουργήσουν την ιδιαίτερη ταυτότητα των προίόντων του νησιού. Αυτά που θα κάνουν τους ξένους ή ντόπιους τουρίστες να τα αναζητήσουν. Πολλές και πολυποίκιλες οι ευκαιρίες για αναδιάρθρωση των παραδοσιακών μας προϊόντων, που παρέχονται από τα διάφορα κοινοτικά προγράμματα. Πόσο τα έχουμε αξιοποιήσει; Οι εκπροσωπούντες φορείς των παραγωγών τουριστικών προϊόντων και όχι μόνο, θα πρέπει να μπούν μπροστά για να ευαισθητοποίησουν τον παραγωγικό κόσμο, ότι ο κόσμος αλλάζει. Όποιοι δεν ακολουθήσουν και δεν προσαρμοσθούν δεν θα βρίσκονται αύριο στην αγορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή